4 Ocak 2010 Pazartesi

sevgili Canon Powershot A Altıyüzyirmi'me ithafen...

yakında fotoğraf makinem olacak..hiç hatırlayamam...birkaç sene evvel yine kış ayında Sirkeci'deki tren garının karşısındaki o dar, o eskimişliğiyle duran sokaklardan birindeki fotoğrafçıda karşılaşmıştık seninle yanımda ahmet..ve birisi daha boyluca....bir çocuk sevinci diyemeyecek kadar çocuk değildim seni aldığımda ,ama hala çocukçaydım, üniversiteye gelmiştim....ve hayatımda ilk makinemdin benim..ne kadar mutluydum bir sen bilirdin...gözlerim sensör'üne değince zerafetim olurdun..bağlardın beni o küçücük dünyana..neler çektim senden..neler çektin benden, bir sen bilirdin..çok incecik sesin vardı..ne vakit maçkaya gitsem..hep çiçekler çekerdik..pillerin benzin mum gibi biterdi..boğazda bir gemi kalkardı..onu çeken karelerin vardı..
biliyorum iyi kötü çok zamanlar geçirdik...küstük bazen..hep elimin altındaydın benim...biliyorum benim himayeme girdikten sonra hiç özenmem malıma..hunharca kullandım seni...ve yağmur yağarkendi, ve metrodaydım; seni nasıl saklarım demiştim, ıslanmayasın diye...ve o üzüntüyle seni nerede unuttum hala hatırlamam..ve senden sonra sevgili makineciğim., almadım inan elimin altına hiçbir makineyi...biliyorum....şimdi çok zor olacak...senin üzerine gül koklamak..ama heyhat, ne yaparsın ki şimdi yeniden bir fırsat doğdu..yoktu o kadar çok param güzel bir makine almak için...bir tüketim çağındayız...seni tükettim..şimdi yeni bir tüketime gireceğim.....neden bu kadar uzattım bilmiyorum..altı üstü ikinci el seninle aynı devirde doğmuş birkaç özelliği dışında senden çok da farkı olmayan bir makinem olacağını diyecektim birinci el bir arkadaşımdan.. 
işte sen aklıma geliverdin öylecesine..böyle işte güzelim;sevgili Canon Powershot A Altıyüzyirmim....seni özlüyorum..şimdi gelen seni aratmaz umarım...sen benim ilk göz ağrımdın..ne kadar da ikinci el filmli makine almak istiyorsam da sen hep aklımda olacaksın.
öperim gözl..şey sensöründen :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder